Thursday, June 6, 2013

Casa Amalia




Αθανασία Βιδάλη



Casa Amalia
Άμφισσα, 25 Μαίου 2013

στο πλαίσιο του Es-optron 01





Κώστας Χριστόπουλος
 

 Μαρία Λιανού
 
Η έκθεση αυτή επιχειρεί να καταγράψει τη δεξίωση του άλλου, για την ακρίβεια, τη δεξίωση που μου επιφυλάσσει αυτός ο άλλος στον οικείο μου χώρο. Μια αντεστραμμένη δηλαδή συνθήκη φιλοξενίας.






 
Παναγιώτης Βούλγαρης




Αργύρης Δρόλαπας



Φίλοι καλλιτέχνες, επισκεπτόμενοι το πατρικό μου σπίτι, σχεδόν φυσικά, το καταγράφουν στο φακό τους. Απ' τις φωτογραφίες τους αυτές αναγνωρίζεται το οικείο, καταγωγικό περιβάλλον της συγκίνησης μου μέσα από μια διε-στραμμένη όμως πλευρά, τη πλευρά του άλλου, που δεν είναι μόνο ο επισκέπτης του χώρου μου, αλλά μαζί και οι καλλιτεχνικές του προθέσεις, και η εκκεντρική προοπτική της οπτικής του. Αυτό το όντως Άλλο του καλλιτεχνικού συμβάντος.







 Μαρία Λιανού




Αλέξανδρος Χριστοφίνης


Η αμεριμνησία έτσι του οικείου περιβάλλοντος εκτρέπεται στο ανοίκειο, στα σημεία μιας προοπτικής που αυτονομούνται απ' την εναρκτήρια θέση τους, υποστασιοποιούμενα μια νέα δυνατότητα, μια νέα τοπική εικόνων.







Ελένη Λύρα
 

 Αργύρης Δρόλαπας


Ο άλλος με εν-τοπίζει και με εκ-τοπίζει στο γενέθλιο τόπο της απώλειάς μου, στη συν-κίνηση μιας μετά-τόπισης, της δικής μου μετατόπισης, στη μοναδική του σκηνή, στην απορία και αμηχανία μιας κατάδικής μου, εν τέλει, από-κάλυψης.

Επιμέλεια: Αποστόλης Αρτινός





 
Δήμητρα Ιωάννου
 

Αργύρης Δρόλαπας



Φωτογραφίες από την έκθεση στο Παλιό Νοσοκομείο στην Άμφισσα
Διάρκεια έκθεσης: 25 Μαΐου – 16 Ιουνίου, 2013




 
 Μαρία Λιανού


 
 Ανάργυρος Δρόλαπας


 Αλέξανδρος Χριστοφίνης






 
Ελένη Λύρα

No comments: